недеља, 11. април 2010.

Raspust

Za Uskršnji raspust sam putovala u rodni kraj moje majke tj. Pirot. Tamo imam kuću koja se nalalzi u Čerdeset- šestoj Diviziji. Ova ulica je poznata po tome što su sva deca u njoj devojčice, tako da dok sam bila tamo imala sam puno drugarica i sa njima sam se svakodnevno družila. Igrale smo odbojku i košarku, zajedno kuvale i uveče išle u grad. Najlepše sećanje sa ovog raspusta je bilo kad smo za Uskrs svi zajedno odlučili da napravimo piknik na stadionu. Poneli smo svakakve grickalice ćebiće lopte i uživali u suncu dok smo se kucali sa dekorativno ukrašenim jajima.Tamo smo proveli ceo dan jureći se sa još nekim društvom iz drugih ulica. Na kraju smo se svi smirili i uživali u divnom zalasku sunca. Provela sam još neke divne i magične trenutke zajedno sa svojim prijateljima ali neki događaji ponekada moraju ostati misterija.

Нема коментара:

Постави коментар